<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, January 28, 2013

Who is hotter?

Maybe this post will become one of those "Parerea Voastra" post. In this case, the prize will be one of the Vampire Knight volumes (up to 6 E). Your participation will decide. You can debate, present, leave more comments, reply to the others comment etc, BUT you must stay on topic.
(The idea it's come to me after I saw a Facebook post and your comments yesterday.)


Zero
Kaname
Kaname
You have time till Sunday 3 February, 14:00 hours (our time) and yep, you must be our GFC friend.
The Giveaway is INTERNATIONAL as long as The Book Depository ships to you for free.

29 comments:

Anonymous said...

Nu stiu exaact cum se numesc...Dar ce conteeaaza?Tot hot raman:))Deci.Poza unu si poza dooi=P~Cred ca imi place mai mult poza unu pentru ca...Efectiv ii ador tatuajul de pe gat..sau semn,orice o fi ,e hot.Si pare a fi atat de romantic si rebel in acelasi timp cu trandafirii si parul ala zburlitO.O.Iar de jacheta nu mai zic.Asa de adoribilicios!
Si dragutul din a doua poza este dragut.Cum o cuprinde pe micuta in brate..Ododod!Dar nu Primul e mai hotter.M-am decis:))

Anonymous said...

a si Gfc:Lu Luu(am uitat:o3)

Niahara said...

Zero! Most definitely :) I loved him when I was watching Vampire Knight.
GFC: Niahara

Unknown said...

Mine is Zezo. He's just ... him (drooling). Kaname is ok too, but I love Zero.
GFC: paula

Ralu said...

Omg omg omg, nu-mi vine să cred că văd un asemenea post aici. :3
Văd că lumea îl preferă pe Zero, dar eu una îl votez pe Kaname fără să stau pe gânduri. Pe lângă aspectul fizic, mi-a plăcut la el felul în care se comporta cu Yuki, era protector și și-a exprimat afecțiunea încă de la început, în timp ce Zero era mai rece și distant.

CCAM said...

@Ralu - AUUU!!!! Ce credeai ca suntem, capcauni? Ne place o MARE varietate de lucruri si avand in vedere ca suntem doi "dubleaza varietatea" :D!

Lynn K. said...

ZERO ALL THE WAY! He's not perfect and definitely has issues he needs to deal with but to me that makes it part of the appeal. Kaname (when they were still in Cross Gakuen) was just too 'perfect' and I'm not a fan of how he keeps Yuuki on a need to know basis all the time.

There's also the fact that Zero is voiced by Miyano Mamoru in the Jap version. Love his voice! <3

(btw, I'm only up to vol.114/15? of the manga so I'm not up to date with the latest chapters..)

GFC: Lynn

Bonnie Ithil said...

Asta e o intrebare capcana? Pentru ca e una foarte grea si chiar nu stiu cum as putea sa aleg intre ei. Fiecare in felul lui are ceva special... Offf sentimentele mele sunt foarte incurcate *cry*.
Sper sa mai apara si alte sezoane la acest anime poate asa o sa imi dau seama pe care il plac mai mult.
Raspunsul meu final este: EGALITATE! :D

Unknown said...

Cu siguranță Zero este mai drăguț. Deși nu pot sa nu fiu de acord și cu cei ce ii susțin partea lui Kaname,dar sa fim serioși cine nu și-ar dori un tip care sa fie mereu aproape de tine( nu genu obsedat) și sa te scoată mereu din bucluc, care tot veni vorba, e destul de complicat cu toată treaba cu vampirii în detrimentul unu alt tip care nu face decât sa te vrea doar pentru el dar care nu face mai nimic pentru asta (exceptând unele dăți când a făcut mai mult decât sa privească).Da, cu siguranță îl aleg pe Zero, cu tot cu atitudinea lui deplasata ( se considera un monstru și nu vrea sa ii facă vrun rău lui Yuki) și totodată protectiva,parul alb și ochii de la nuante de violet la rosu ( vampir fiind).

Unknown said...

Mi-a placut mult Vampire Knight si din ce imi amintesc, dintotdeauna Kaname mi s-a parut mai hot, pentru ca are in jurul lui o doza de mister, iar felul in care se poarta cu Yuki, de la bunul inceput, atat de tandru si protector, e irezistibil. In plus, desi beneficia de multa putere fiind liderul vampirilor si fratele lui Yuki, nu s-a folosit de asta ca sa o atraga pe Yuki, a lasat-o sa se obisnuiasca cu unele aspecte. Pe cand Zero, pare cumva distant, are alte probleme de ''rezolvat''.
GFC: Ramona Alexis

Andreea said...

M-am uitat si eu putin la Vampire Knight cand era dat la tv.Nu stiu daca am prins prea multe episoade,insa..nu stiu Zero,ramane Zero.Il aseman putin cu Chuck Bass si cu toate acele personaje care par negative,dar defapt sunt cele mai bune personaje.

Unknown said...

ii iubesc..am vazut doar cateva episoade cand erau la tv....de cand il caut pe net...dar nu prea il gasesc :(( :((... si Zero e cel mai dragut :x

Cristina said...

GFC: Cristina
Ce alegere! Stiu ca mereu oscilam intre cei doi. Ba imi placea unul, ba celalalt. Fiecare are farmecul lui. Zero era cel mai rece, mai distant, care, desi nu lasa sa se vada, ii pasa extrem de mult de ceilalti. Daca imi amintesc bine, parintii lui fusesera ucisi de vampiri, nu? Deci se justifica comportamentul lui fata de ceilalti, mai ales de vampiri. E dificil sa ai grija de niste creaturi pe care nu le suporti. Poate e vorba si de teama de a fi ranit din nou... Kaname era dragut, si protector, si chipes, si frumos, si tot asa. Si vampir! Asta m-a facut sa-i dau o bulina in plus fata de Zero, desi, parca, si Zero se transforma in vampir, sau ceva asemanator, pana la urma. Mi se parea putin ciudata relatia lui Kaname cu Yuuki, fiind frati, dar asta nu m-a facut sa nu-l mai ador. Pana la urma, mi-e destul de greu sa aleg intre ei, dar, ceva imi spune ca balanta se inclina (foarte) putin mai mult spre Kaname. :)

Awaked said...

Totally Zero, nu stiu de ce dar din primele capitole mi-a atras atentia. Este distant,rece dar ii pasa foarte mult de Yuuki, iar asta il face foarte atractiv :D
GFC: Awaked

Adela C. said...

Zero, clar! Mi-a placut de el la nebunie si in cele cateva volume din manga pe care am reusit sa le citesc online acum multa vreme, dar mai ales in anime. Pe care trebuie sa-l vezi, daca nu ai facut-o inca. Eu l-am tradus in limba romana si o sa-l gasesti peste tot pe net cu subtitrarea facuta de mine. Sper sa-ti placa la fel de mult cum mi-a placut si mie!
Kaname e cam... prea bland ca sa-mi poata placea. Plus ca fiind (SPOILER ALERT!) fratele lui Yuuki... I can't possibly agree with their relationship. Dar deviez, asa ca sa revenim la Zero.
De ce ne plac in filme/seriale/carti/manga/anime atat de mult tipii astia care fac pe durii si inabordabilii? De ce ne torturam singure si ne indragostim de ei ca niste fane traznite? Nu o sa pot sa-mi explic niciodata. Zero e unul din personajele mele anime preferate, si cred ca si daca nu ar fi atat de HOT, mie tot de el mi-ar placea. Tatuajul, ochii aceia reci care parca cersesc afectiune, dar le e teama sa o arate mai clar... zambetul ala care e afisat atat de rar si asta il face si mai pretios... Ah! <3

Christyna_BM said...

Kaname, obviously! Why don't you see it?

Andd D. said...

Daa, pai cred ca ma voi alatura grupului numeros de fete, sau ma rog, persoane, care il voteaza pe Zero. Am vazut anime-ul, iar la manga m-am oprit la un moment dat, nu mai stiu unde si trebuie sa o iau de la capat.
Oricum, dupa cum am spus, il prefer pe Zero deoarece mi se pare o persoane rece, calculata, distanta, cu un aer de "eu sunt mai bun" nu prea exagerat precum Kaname. Din cate mai tin minte din anime, pe Zero l-am cunoscut inca de la o varsta frageda, cand acesta incerca sa-si faca rau de unul singur. Prin acest lucru stiu ca a dat dovada de mult curaj, renuntand la ceea ce facea, bineinteles, fiind ajutat si de Yuuki. L-am ales pe el in locul lui Kaname si deoarece el, spre deosebire de celalalt, are un trecut mai sumbru, ce-i pune in evidenta prezentul si viitorul (ce ciudat a sunat asta, hehe) si pentru ca el este nevoit sa sufere, sa traiasca fara sange (ma rog, pana la un anumit punct), spre deosebire de Kaname care nu este atat de nevoit sa isi potoleasca setea. Si sa recunoastem, desi este o persoana rece, tipul stie cand sa intervina si cand sa te salveze. Si mai ales il iubesc atunci cand o cearta pe Yuuki deoarece acest lucru ii pune in evidenta latura sa cea mai pretioasa, dragostea fata de cei apropiati.
Si asa, mai la final trebuie sa adaug si falptul ca este super dragut, ceea ce este un mic plus, bine, bine, nu unul mic, ci unul enorm, hehe.

Unknown said...

ZERO!! Hands down. I've been a Zero girl from the very beginning <3

GFC: Dea Sauva

R3musak3 said...

Mi-a placut foarte mult anime-ul, iar manga o citesc in continuare si o ador. Din "Vampire Knight" preferatii mei sunt Ichijo Takuma si Akatsuki Kain, dar daca ar fi sa aleg intre Zero si Kaname, il aleg pe Kaname pentru ca imi place felul lui egoist de iubire si modul in care o protejeaza pe Yuki.

GFC: Dennysse

Geo. said...

The first picture, obviously!!
I haven't watched VK yet, but I plan to! That guy looks hot and sad at the same time. He sort of makes me cry. :(
I'm sad for him.
Oh and... btw, I like his tattoo.
It fits him and he's dressed really nice! That's what I love at a boy!
Tats, clothes, hair - which at him is totally perfect!it looks like mine after I bath lol - and that pretty face!
Well... his face may be sad but it's pretty though!

Geo. said...

oh and... GFC: Geo.

Michikit said...

Zero. Trebuie sa fiu de acord cu cei care l-au ales Kaname. Este misterios si tot timpul serios si atrage atentia din atat de multe puncte de vedere, iar la inceputul anime-ului nu eram sigura pe care l-as alege, dar apoi Kaname parca a devenit periculos, m-a facut pana si pe mine sa fiu paranoica. :))
Zero in schimb este vampirul clasic al zilelor noastre: un suflet chinuit care se lupta constant cu ceea ce este. Imi place mai mult de el pentru ca este sincer si cand nu este o face cu un motiv. Si bineinteles ador tatuajul :)). Mai rar personaje in carti sau anime-uri cu tatuaje. Stiu ca asta avea un scop, dar tot e tare.

Yume said...

Ok..vad ca multa lume este pt Zero... eu sunt de partea lui Kaname. Am citi manga pana cand au lansat anime-ul. Inca de cand am citit manga m-a atras Kaname.. plin de mister ( nu am ajuns sa aflu motivul exact pt care a fost creat, dar el se impotriveste acestui plan ) protector si iubitor cu Yuki ( fiind frate prin adoptie cu ea a descoperit ce inseaman o familie adeverata si bunatatea si felul direct si vesel a lui Yuki ia castigat inima, motiv pt care i ramane loial si protector chiar si cand ei i era frica de el si il uitase complet) avand o copilarie foarte grea la maturizat mai repde, fiind mai intelegator si rabdator cu persoana iubita, dar mai poseda si o eleganta si un farmec cum numai cei din cel mai vechi sange pur vampiresc il mai au :D
GFC: Yume

Unknown said...

First and the second are the hottest!!!
gfc nastya paun.

Unknown said...

Zero, definitely Zero. His mark on the neck is so sexy, whole his body is sexy. I like his voice and the look in his eyes.

Mirela said...

zero in mod sigur, desi amandoi arata bine Zero e bad boy, felul mai rebel deci pe el il aleg
gfc mirela_8923

Sarah Perry said...

I like Kaname...I agree with Ralu :)
GFC sarah perry
oddball2003 at hotmail dot com

Simona said...

GFC:Simona Husaru

Cu toate că am văzut anime-ul acum multă vreme îmi amintesc foarte bine că preferatul meu era şi este... Zero :D Chiar dacă fiecare arată bine tot pe Zero îl prefer. Look at those eyes!!! @u@

Denisa C said...

GFC:Denise Chris
Am urmarit cele doua sezoane din Vampire Knight si dintre cei doi il aleg pe...Zero.
Mi-a placut foarte mult cum prietenia dintre el si Yuuki s-a transformat ,incet, in ceva mai mult.
Deci orice ar fi sunt pentru Zero,baiatul dinstant si rece ,care ii protejeaza pe cei la care tine.
In plus am o slabiciune pentru iubirile imposibile:)).