<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, March 18, 2013

Concurs Fiicele Furtunilor de Jordi Sierra I Fabra


Descriere Corint:

LA FINELE lui noiembrie 1971, au avut loc numeroase furtuni in diverse puncte ale planetei. Desi extraordinar de puternice, acestea au trecut neobservate. Oamenii le-au considerat simple fenomene locale, provocate de schimbarile climatice care de ani buni devastau tarile din Lumea a Treia, in ciuda mobilizarii unor ample operatiuni umanitare pentru ajutorarea celor afectati. Totusi, de aceasta data nu era vorba despre asa ceva. Fenomene locale, intr-adevar, risipite pe toate continentele, in America Latina, India, Africa... Dar in niciun caz simple.

CINCIZECI si doua de copile au aparut pe Pamant din valtoarea acelor furtuni si, in mod miraculos, toate au supravietuit.

PESTE ANI, prezenta lor a fost asociata unor fenomene supranaturale, iar in anumite cercuri s-a raspandit zvonul ca fusesera adoptate de oamenii saraci care le gasisera si ca fiecare avea un talent deosebit...AU FOST numite "Fiicele furtunilor". Tot atunci a inceput si confruntarea dintre paznici, protectorii lor, si judecatori - trimisi sa le distruga.

Daca doriti sa castigati cele trei volume, va rugam, completati formularul de mai jos.
Succes!
a Rafflecopter giveaway

29 comments:

deea s said...

multumim de concurs!!:X

Unknown said...

Imi plac cartile, mi-ar placea sa le castig.

dark_eyes said...

Va multumim frumos pentru concurs si succes tuturor!

~ I still hope !~ said...

nu am mai auzit de ele pana acum, dar totul are un inceput :)

lalala said...

multumim pt concurs

natașa said...

Mulțumim pentru concurs, par interesante! ^_^

Unknown said...

Buna,merci de sansa.sper sa castig si eu.nu am mai castigat de multa vreme pe blogul asta.

Emilian S said...

Multumim pentru cartile oferite !

Sookie said...

Imi plac la nebunie cartile a caror actiune este plasata in tarile lumii a treia, ma fascineaza civilizatiile trecute. Va felicit si pentru faptul ca aduceti in atentia cititorilor blogului carti mai putin cunoscute, vorbesc cel putin in nume propriu; eu nu stiam de seria aceasta!
O seara frumoasa!
Diana

Andreea said...

Chiar mi-ar placea sa citesc aceasta serie.

Unknown said...

Pare interesanta seria, mi-ar placea sa o citesc.

Jane said...

Multumim pentru concurs sper sa fiu una din norocoasse si sa pot citi aceste minunatii.

Andreea Ilie said...

Par interesante cartile.Multumim pentru concurs!!!

Unknown said...

Multumim pentru concurs. Pare o serie foarte interesanta, plina de mister.

Anonymous said...

seria pare foarte interesanta si chiar mi-as dori sa o citesc. dupa coperte, cartile par a se ocupa mai degraba de civilizatiile nord-africane, iar acestea sunt fascinante. :D

Giani said...

frumos concurs.

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

Ghanda said...

Multumim pentru concurs!

hellena said...

Un concurs frumos cu un premiu pe masura !

Unknown said...

Frumos premiu! Mi-ar place sa am ocazia sa citesc aceasta serie!

alexa ioana said...

multumim pentru concurs!!
am citit mai demult, tot pe blogul vostru, de aceasta serie si mi-a ramas in minte. pare superba

rosia_lady said...

multumim pentru concurs

Bianca said...

Nu am mai auzit de acest autor,de aceea sunt extra-curioasa sa citesc cartile :D

Simona said...

Am mai auzit de serie însă în rare ocazii. Mulţumim pentru concurs!

ionutzk said...

multumim pentru concurs

Unknown said...

Par foarte interesante cartile :D Multumim pentru concurs ^ ^

Bivolaru George-Cristian said...

Va multumim frumos pentru concurs
Nu pot sa spun decat ca par f. interesante

Unknown said...

Vă mulțumesc pentru concurs. ^^
Îmi chem norocul, vreau aceste cărți . :))

Unknown said...

In primul rand va multumesc pentru concurs- cred ca e oportunitate extraordinara care nu trebuie ratata :)
In al doilea rand, chiar daca aflasem inainte de serie-prin intermediul magazinului virtual al Editurii Corint- nu i-am acordat atentia necesara- gandindu-ma ca este doar o alta serie printre celelalte serii si carti- ceea ce a reprezentat o greseala majora din partea mea citind descrierea ei...
Sandybook- nu sunt complet de acord cu tine- daca esti atenta la coperta vei recunoaste cateva simboluri de mare valoare din diferite colturi ale lumii-nu numai din civilizatia nord-africana -avem un medaliona care il infatiseaza pe unul dintre membrii civilizatiei mayase (America Latina) si statuetele zeitei Mafdet (venerata in Egiptul Antic) si respectiv Buddha (zeu hindus) venerat in India- ceea ce ma determina sa fiu chiar mai curioasa (daca poate fii posibil) despre 'implicarea' Fiicelor Furtunii in aceasta situatie :)