<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Wednesday, March 27, 2013

Concurs Mai intunecat decat crezi de Jack Williamson

Descriere:

ETERNUL MALEFIC Profesorul Lamarck Mondrick s-a întors din îndepărtatele deşerturi asiatice cu o ciudată şi sinistră ladă... dar înainte să poată dezvălui lumii uluitoarea sa descoperire, ceva l-a redus la tăcere pentru totdeauna. Şi în vreme ce văduva lui Mondrick ajunge într-un sanatoriu, iar asistenţii lui încep să moară pe rând, ziaristul Will Barbee, fost student al lui Mondrick, descoperă o conspiraţie ce ameninţă întreaga rasă umană. Oare există cu adevărat vrăjitori, şi cine este Fiul Nopţii? Va putea Barbee să se împotrivească sinistrului complot, sau se va lăsa atras în el, într-un chip inimaginabil?

Vi se pare interesanta? Daca da, completati formularul si poate norocul va fi de partea voastra!

a Rafflecopter giveaway

26 comments:

Bianca said...

Iiiiiiii ^o^
Se pare ca dorinta mea de a avea parte de concursuri care au ca premii carti horror s-a indeplinit !Hihi :D
Foarte-foarte interesanta cartea!:D
Mi-a captat atentia inca de la inceput :D

Unknown said...

merci de concurs.particip desi nu am mare noroc zilele astea....

Anonymous said...

O carte foarte interesanta!
Multumim pentru concurs!

ionutzk said...

super carte super concurs

LexyL said...

Frumoasa carte :) Multumim de concurs!

Crisstina M said...

De cand imi doresc cartea asta! :X Multumim pentru concurs!

meduza said...

Super tare! Multumim pentru giveaway <3

Unknown said...

Vă mulțumim enorm pentru toate concursurile, inclusiv acesta ! :D

Ana Naghi said...

Atea surprize placute pentru iubitorii de carte!Multumim!

horade said...

Multumim pentru concurs si cartea oferita !

Andreea said...

Foarte tare povestea cartii :X

Unknown said...

Foarte tare concursul!

giorgiana said...

inca o carte palpitanta...de trei zile reusesc cu brio tentatiei de a nu da frau liber poftei de a cumpara carti la elefant..spre nemultumirea mea, chiar as mai fi cumparat...dar se pare ca bugetul nu e de acord

Cristinab said...

super concurs! mereu titluri bune.
multumim muuult!!
succes tuturor!

~ I still hope !~ said...

Suuuper :D Deja ma gandesc cum o sa fie povestea... :)

Unknown said...

interesanta cartea. multumim pt concurs!

Unknown said...

Un nou concurs!!! De data aceasta cu werewolves si o lada misterioasa, in plus o conspiratie care ameninta intreaga lume- categoric ma inscriu si eu :)
Multumim pentru concurs si succes tuturor participantilor :)

iobanicu said...

Frumos concurs cu o carte fantasy !

Unknown said...

Multumim pentru concurs!

alexa ioana said...

foarte frumos premiul
multumim pentru concurs

Unknown said...

Hmm, pare interesanta! Succes tuturor!

Law said...

Multumim pentru concurs! :)

Unknown said...

Interesanta!

Alexandra Ioana said...

Cartea este una dintre preferatele mele si chiar este stilul meu: adica horror :X....abiaastept sa vad daca am noroc ;;) succes tuturor.

alexa said...

Mi se pare interesanta cartea. Mi-ar placea sa o citesc.

ionutzk said...

multumesc mult :D :D :D