<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Saturday, March 29, 2014

Concurs P2 Căutând-o pe Alaska de John Green

Descriere editura:

Primul prieten.
Prima iubire.
Ultimele cuvinte.

ÎNAINTE. Miles Halter – un adolescent singuratic pasionat de cuvintele rostite de personaje celebre în ultimele lor clipe de viaţă – pleacă la şcoala cu internat Culver Creek în căutarea a ceea ce Rabelais numea „Marele Necunoscut".
Acest Necunoscut se dovedeşte mai tulburător decât şi-ar fi imaginat vreodată când în noul său cerc de prieteni îşi face intrarea seducătoarea Alaska Young. Inteligentă, amuzantă, imprevizibilă, Alaska îl atrage într-o lume misterioasă de lumini şi umbre, ce stă sub semnul ultimelor cuvinte ale lui Simón Bolívar, faimosul general imortalizat de Gabriel García Márquez: „Cum o să mai ies eu din labirintul ăsta?"
DUPĂ. Nimic nu va mai fi la fel.

Fetele vor plânge, iar băieţii vor găsi dragoste, atracţie şi dorinţă în parfumul de vanilie şi ţigări pe care îl răspândeşte Alaska. -- Kirkus Review

Căutând-o pe Alaska surprinde perfect intensitatea trăirilor şi disperarea care definesc adolescenţa. -- teenreads.com

Frumuseţea acestui roman stă în faptul că nu ascunde nimic. -- The Guardian

John Green s-a născut la 24 august 1977. Cărţile sale au fost publicate în peste douăzeci de limbi şi figurează constant în topul celor mai bine vândute titluri al publicaţiei New York Times.
Căutând-o pe Alaska, romanul de debut al lui John Green, i-a adus autorului premiul Michael L. Printz acordat de American Library Association şi nominalizarea la Los Angeles Times Book Prize.
Foarte activ şi pe platformele virtuale, John Green a creat, împreună cu fratele său, Brotherhood 2.0, cel mai popular proiect video online, accesat pe YouTube de peste 30 de milioane de fani Nerdfighter din întreaga lume.
De acelaşi autor, la Editura Trei a apărutSub aceeaşi stea, roman care a primit numeroase distincţii şi s-a bucurat de un imens succes de public.
a Rafflecopter giveaway

14 comments:

Unknown said...

Am auzit multe lucruri bune despre cartea aceasta si chiar mi-ar placea sa am ocazia sa o citesc :)

Anonymous said...

John Green <3 Chiar mi-ar placea sa citesc cartea asta! Multumim pentru concurs!

Denisa C said...

Inca o carte minunata de John Green, sunt pregatita de data aceasta si m-am ferit de toate spoilerele posibile :)) Coperta e asa draguta, cei de la Trei chiar se pricep.
Multumim de concurs! :)

Alexandra Ioana said...

Succes Tuturor >:D<

Catalina Mihaela said...

Iubesc cartile acestui autor. TFIOS a fost geniala si am inteles ca si aceasta carte este frumoasa

Anonymous said...

Multumim pentru concurs! :D

Unknown said...

Mi-ar face foarte mare placere sa citesc aceasta carte. Sper sa am noroc si sa o castig. ;) Frumoase carti oferiti la concursuri. Felicitari!

Anonymous said...

Nu am citit,din pacate, nicio carte de John Green, dar de indata ca voi avea ocazia, imi voi achizitiona The Fault In Our Stars in romana (nu-mi place Sub Aceeasi Stea :|). Multumim mult! ^_^

Bonnie Ithil said...

Mi-a placut foarte mult "Sub aceeasi stea", acum sunt foarte curioasa de "Cautand-o pe Alaska". Multumim pentru concurs!

Roxi. said...

Imi doresc mult aceasta carte!! <3 Imi place stilul autorului ,iar "Sub aceeasi stea" m-a facut sa vreau sa citesc mai multe carti scrise de el.Sper sa o pot citi curand!

O. said...

Am citit The fault in our stars si il ador pe John Green.Sper sa am sansa sa o citesc!

Unknown said...

Imi doresc tare mult sa citesc aceasta carte <3

Anonymous said...

Imi place descrierea si as vrea f mult sa citesc aceasta carte.

Multumim pt. concurs!

O. said...

Multumesc foarte mult!Il ador pe John Green.Deabia astept sa primesc cartea.