<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Monday, March 31, 2014

Concurs P3 - Captiv in Labirint si Incercarile focului de James Dashner

Descriere editura:

Când Thomas se trezește într-un loc necunoscut, nu-și amintește decât cum îl cheamă. Mintea îi este ca o foaie albă. În jurul lui se află mai mulți băieți, care îi urează bun-venit în Poiană – un loc înconjurat de ziduri de piatră. La fel ca Thomas, Poienarii nu au nici o idee despre felul în care au ajuns acolo și nici din ce motiv. Tot ceea ce știu este că, în fiecare dimineață, porțile de piatră către labirintul care îi înconjoară se deschid și că în fiecare seară se închid la loc. Și, la fiecare treizeci de zile, un nou băiat apare acolo, adus cu un lift. Așadar, Thomas era așteptat. Cu totul neașteptat, a doua zi este trimisă acolo și o fată – prima fată din grup. Și mai surprinzător decât sosirea ei este mesajul pe care îl aduce. Thomas ar putea fi mai important decât ar fi crezut vreodată. Numai de-ar putea să scoată la iveală secretele întunecate îngropate înăuntrul minții sale. Fanii seriei Jocurile foamei sau ai romanului Împăratul muştelor vor fi încântaţi să descopere o nouă aventură. Palpitant! Nu pierde continuarea! În curând, volumul al doilea al seriei, Încercările focului!

Thomas a crezut că rezolvarea Labirintului reprezintă sfârșitul cumplitei lui aventuri. A crezut că s-a terminat cu variabilele, cu alergatul. A crezut că toți Poienarii își vor relua viețile, dar nu și-a închipuit la ce fel de existență se vor întoarce. 

În Labirint, viața era ușoară. Aveau mâncare, aveau un adăpost și siguranță... înainte ca Teresa să declanșeze sfârșitul. Dar, în lumea de dincolo de Labirint, sfârșitul începuse cu mult timp în urmă. În locul libertății sperate, Poienarii se află acum în fața unei noi încercări: ei trebuie să străbată un deșert torid, pândiți de amenințarea unor furtuni cataclismice și, mai ales, a unor ființe omenești devastate de o boală misterioasă, Arșița, care îi transformă treptat într-un soi de monștri insensibili,
sălbăticiți. Va ține oare Thomas secretul libertății ascuns undeva în adâncul minții sale? Sau va rămâne pentru totdeauna în stăpânirea Răului?!

Fanii romanului Captiv în Labirint vor fi încântați să descopere o nouă aventură. Palpitant!

a Rafflecopter giveaway

9 comments:

Anonymous said...

Îmi doresc de tare mult timp seria asta! Mulțumesc foarte mult, MB! O zi bună! ^_^

meduza said...

Multumim pentru concurs! Eu am deja cartile, dar succes celorlalti! >:D<

O. said...

Multumim!!Par interesante.

Roxi. said...

VAAAAI!! <3 Pur si simplu m-am indragostit de aceasta serie cand am auzit despre ea (cei drept am auzit abia de curand spre rusinea mea) dar vreau neaparat sa o citesc.Multumim mult pentru concurs! >:D<

Unknown said...

Nu am citit aceste carti,dar cu siguranta o voi face! <3

Anonymous said...

Vreau f mult sa citesc aceasta serie, insa, din pacate, nu am avut ocazia pana acum.

Multumim pt. concurs!

Ema said...

Buna, cum pot intra in posesia cartilor? Ti-am trimis si un email. Multumesc frumos

CCAM said...

O sa primesti cartile prin Posta Romana; cand expediem cartile o sa te anuntam printr-un email. Cu avizul postal pe care il vrei primi, te vei prezenta la oficiul postal de care apartii cu CI-ul tau sau al parintilor daca ai sub 14 ani.
Pentru alte informatii, te rog citeste si Regulile (pagina Reguli)

Ema said...

Multumesc frumos. Am trimis un alt email acum.